CEO i ri i Starbucks po punon së bashku me baristët për t’u përgatitur për rolin.

CEO Laxman Narasimhan synon të punojë katër orë në një dyqan të ndryshëm Starbucks çdo muaj dhe pret që drejtuesit e tij të lartë të bëjnë të njëjtën gjë.

Laxman Narasimhan planifikon të jetë në kontakt të rregullt me ​​CEO në largim Howard Schultz – por do të jetë e qartë se kush është në krye, thanë të dy. “Ka vende ku ai mund të jetë vërtet i dobishëm. Megjithatë, bota ka nevojë për kuti dhe linja,” tha zoti Narasimhan në një intervistë. “Ka një CEO, dhe ai jam unë.”

Z. Narasimhan, i cili zyrtarisht hyri në rolin e CEO më ​​20 mars, është zhytur për muaj me radhë në operacionet e zinxhirit më të madh të kafesë në botë, duke përfshirë kalimin e kohës si barista në kafene të ndryshme, tha ai. Një nga fushat e para të fokusit për ish-ekzekutivin e PepsiCo Inc. : zinxhiri i gjerë i furnizimit i markës.

Starbucks ka shumë çifte të ndryshme të kupave dhe kapakut, për shembull, tha zoti Narasimhan. “Ishte befasuese për mua, sa shumë kishim,” tha ai. “Ne kemi gjëra për të bërë për t’u bërë më të disiplinuar.” Z. Narasimhan, i cili kohët e fundit shërbeu si CEO i kompanisë së produkteve të konsumit me bazë në Mbretërinë e Bashkuar Reckitt Benckiser Group PLC, është shefi i pestë ekzekutiv i Starbucks dhe i pari që vjen nga jashtë operacionit që kur z. Schultz e bleu atë në 1987. 55- vjeçari me origjinë nga India tani mbikëqyr një kompani në fluks. Zinxhiri me bazë në Seattle ka gjeneruar shitje rekord në tremujorët e fundit, por ajo e ka pranuar këtë shërbimi ka pësuar. Klientët qëndrojnë rregullisht në radhë në kafene dhe korsi të kalimit me makinë, duke porositur shpesh pije komplekse, shumica e të cilave merren për të shkuar. Starbucks vendosi të shpenzojë miliarda dollarë gjatë tre viteve të ardhshme vite në përpjekje për të përmirësuar gjendjen e dyqaneve dhe të punës.

Z. Narasimhan tha se planifikon të punojë rregullisht së bashku me baristë në kafene për të kuptuar pse ndonjëherë është kaq rënduese t’i marrësh një klienti një filxhan kafe të thjeshtë. Ai synon të punojë katër orë në një dyqan të ndryshëm Starbucks çdo muaj dhe pret që drejtuesit e tij të lartë të bëjnë të njëjtën gjë. “Ne duhet të gjejmë mënyra për të siguruar që ne të dëgjojmë dhe të qëndrojmë të lidhur,” .

Z. Narasimhan la rolin e tij CEO në prodhuesin e Lysol Reckitt në shtator, duke filluar një zhytje gjashtëmujore në kulturën dhe operacionet e Starbucks. Ai kaloi 40 orë trajnim për t’u bërë barist i certifikuar dhe vizitoi dyqane dhe objekte në SHBA, Evropë dhe Japoni. Z. Narasimhan, i cili flet gjashtë gjuhë dhe ka jetuar dhe punuar në shumë pjesë të botës, tha se ishte i mahnitur nga mënyra se si klientët mund të pinin kafe ndërsa gjunjëzoheshin mbi tatami në një dyqan japonez. Starbucks po përballet me një nxitje sindikalizimi midis disa baristëve amerikanë. Përafërsisht 3% e 9,300 dyqaneve të zinxhirit në SHBA kanë votuar për bashkimin e tyre në 18 muajt e fundit.

Z. Narasimhan tha në intervistë se baristët kanë të drejtë të bashkohen me sindikata nëse ata zgjedhin dhe se ai do të vazhdojë qasjen e Starbucks për t’u kërkuar punëtorëve që t’i shprehin drejtpërdrejt shqetësimet e tyre kompanisë. Starbucks u ka kërkuar punëtorëve që të negociojnë drejtpërdrejt me kompaninë për të avancuar qëllimet e tyre. Ai tha se Starbucks duhet të bëjë më shumë për të dëgjuar baristat e saj dhe për t’u përgjigjur. Zotërinjtë Narasimhan dhe Schultz kanë kaluar shumë ditë duke diskutuar prioritetet për korporatën përpara dorëzimit të lidershipit, thanë të dy. Ata kanë rënë dakord që Starbucks duhet të jetë më efikas dhe më i shkathët pasi kërkon të rritet në 55,000 dyqane. “Kishte nevojë për rigorozitet dhe një nivel më të madh disipline,” tha zoti Schultz në një intervistë në selinë qendrore të Starbucks muajin e kaluar. Z. Narasimhan tha se ai është i përkushtuar për të avancuar dhe përshpejtuar planin ekzistues të kompanisë për të përmirësuar operacionet. Z. Schultz, i cili dha dorëheqjen si CEO , tha se Starbucks po funksionon më mirë sot sesa kur u kthye në krye të tij prillin e kaluar.

“Nuk është aq e mirë sa do të jetë dhe nuk është aq e keqe sa ishte,” tha zoti Schultz për funksionimin e dyqaneve.

Laxman Narasimhan planifikon të punojë rregullisht së bashku me baristë në kafenetë Starbucks për të kuptuar më mirë funksionimin e dyqaneve. Aksionet e Starbucks janë rritur me 8% që nga kthimi i zotit Schultz në kompani, krahasuar me një rënie prej 15% në S&P 500. Disa investitorë kanë vënë në pikëpyetje aftësinë e zotit Schultz për të distancuar veten nga punët e përditshme të Starbucks. Pasi bleu Starbucks me bazë në Seattle dhe e ndërtoi atë nga një zinxhir lokal në një markë ndërkombëtare, z. Schultz dha dorëheqjen në vitin 2000. Ai u kthye për të shërbyer përsëri si CEO nga 2008 në 2017, përpara se të kthehej përsëri vitin e kaluar pasi Starbucks kërkoi një udhëheqës afatgjatë.

Pasi bleu Starbucks me bazë në Seattle dhe e ndërtoi atë nga një zinxhir lokal në një markë ndërkombëtare, z. Schultz dha dorëheqjen në vitin 2000. Ai u kthye për të shërbyer përsëri si CEO nga 2008 në 2017, përpara se të kthehej përsëri vitin e kaluar pasi Starbucks kërkoi një mandati udhëheqës. Z. Schultz do të mbetet në bordin e Starbucks dhe ai tha se do të qëndrojë i përfshirë në markën e re të kafesë me vaj ulliri dhe biznesin e saj në Kinë. Por zoti Schultz tha se ai nuk ka më një zyrë në Starbucks dhe do ta përqendrojë vëmendjen në fondacionin e tij të familjes.

Z. Narasimhan mori drejtimin mbi shumicën e operacioneve të përditshme të Starbucks në mes të janarit, thanë të dy burrat. CEO i ri tha se ai nuk është naiv ndaj sfidave në marrjen e një kompanie me një udhëheqës kaq të shquar. “Unë jam ndryshe nga ai. Unë sjell një grup tjetër aftësish,” tha zoti Narasimhan.

CEO i ri tha se ka gjetur hapësirë ​​për të reduktuar mungesat dhe mbeturinat në zinxhirin e furnizimit të kompanisë. Pajisjet e reja do të përmirësojnë cilësinë e kafesë, tha ai, dhe ai synon të përmirësojë teknologjinë e pagesave dhe sistemet e tjera për të mbështetur zgjerimin e planifikuar global të Starbucks.

Ndërsa punonte kohët e fundit në dyqanin e Çikagos, z. Narasimhan përshëndeti klientët që tërhiqeshin drejt me makina, bëri ndryshime dhe përpunoi kartat e besnikërisë. Ndonjëherë ai kishte nevojë të skanonte në mënyrë të përsëritur telefonat e klientëve për pagesë. Menaxheri i dyqanit njoftoi kohën mesatare të shërbimit për porositë kur një rrjedhë e qëndrueshme e makinave u shfaq në një ekran, secila me një orë që numëron sekondat që kur hynë në linjë. Pas nxitimit të mëngjesit, z. Narasimhan kërkoi reagime nga një grup baristësh të Çikagos. Njëra tha se i donte miqtë që kishte bërë në punë, por ndonjëherë luftonte për të ekzekutuar kaq shumë detyra. “Duhet t’i nxjerr ato pije,” tha ajo. “Kam më pak se 40 sekonda për ta bërë këtë gje”. Z. Narasimhan tha se Starbucks duhet të ishte pragmatik në lidhje me atë që punëtorët mund të bëjnë gjatë orëve të pikut. Njerëzit pinë kafe në mëngjes”, tha ai në intervistë. “Nuk mund ta ndryshoj këtë.”

1 thought on “CEO i ri i Starbucks po punon së bashku me baristët për t’u përgatitur për rolin.”

  1. I was very pleased to uncover this great site. I need to to thank you for ones time for this fantastic read!! I definitely appreciated every bit of it and I have you bookmarked to look at new information on your blog.

Comments are closed.